Re: DWN podeu revisar-les?

On Mon Mar 18, 2002 at 08:42:53PM -0600 Arnatrix wrote:

> Si no pots enviar mail a sindominio des del teu ISP (es tracta de terra.es)
> pots mirar a www.islatortuga.com , perque es il.legal. Alla hi han cartes
> model per enviar als ISP que practiquen la censura a alguns dominis i assessorament
> per a aquestos casos. Tambe podria ser que no poguessis accedir, ja
> que penso que Terra veta als seus usuaris l'acces a aquesta web, si
> vols mirar-ho i no et deixen accedir i a mes no tens cap altre acces
> mes a internet, m'ho dius i t'envio els articles en questio.
> Bytez.

em fa l'efecte que més aviat es problema de politiques anti-spam d'algun
MTA, que l'ISP que fa servir l'Antoni li dongui una IP que està dins
d'alguna blacklist dels servidors RBL... però si estaria bé que
te n'asseguressis...

revisa el missatge refusat, i sabràs qui MTA està refusant i la raó.
(si fos una raó com la que diu Arnatrix, no deixis de dir-m'ho si us plau,
a miquel@barrapunto.com, per exemple, i si es spam, digue-li al teu
proveidor, antoni)

m.

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux
BarraPunto SysAdmin      |   yonderboy@barrapunto.com