Re: international/Catalan i més

Hola, bon(a) whatever,

>   A, he vist les noticies de Barrapunto i cat-linux, suposo que no hi deu
> haber-hi cap més Oskuro per la xarxa. <b>Bona feina</b>. També tinc pensat
> vejam si entre tots podem enviar a Vilaweb una notícia per a quan s'alliberi
> Woody. Si els hi escrivim nosaltres podrem aprofitar l'ocasió i fer
> referències més precises del que es fa per aquí, vaja que un enfocament de
> superació personal no ens aniria malament.

Home, jo m'imagino que també es podria aconseguir algun notet a l'Avui,
i uns quants diaris més si volguessim.  No sé si us interessa, però jo
podriem fer un "press release" (com es diu) estandard, i enviar-lo a
uns quants diaris.  (Ei, un cop fet, ja és gratis enviar-lo.)  Vaja,
recordo llegir uns quants articles a l'Avui que Microsoft anava tard
amb la traducció de Guindos 2k al Català, suposo que els animaria saber
que Linux ja es fa en Català. ;-)  Bé una idea.

records,
Matt