Re: about.wml

On Thu, Feb 07, 2002 at 02:16:12AM +0100, Miquel Vidal wrote:
> Jordi Mallach dijo:

> en català -com en castellà- les sigles no tenen plural. Això és almenys el
> que diu la gramàtica normativa. També ho diu la guia d'estil de softcatalà:
>
> "En català, les sigles no tenen plural; l'article que les precedix estableix
> si s'estan utilitzant en singular o en plural. Per tant, no direm "els
> CD-ROMs", ni "els PC's", sinó simplement "els CD-ROM" i "els PC"."
>
> A mi en canvi m'agrada posar-les i mai no ho corregiria... depen doncs de
> si en aquest cas volem ajustar-nos a la norma o no... en tot cas, triem la
> [...]

	Aleshores em sembla que no hi ha massa dubtes: usem la forma
    normativa!  És clar, els angloparlants tenen el problema de no
    poder distingir el nombre amb «the», però com que nosaltres sí
    que podem, doncs no necessitem la «s», és clar...  Potser tb seria
    normatiu, però potser despista molt a la penya!

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @

So Long And Thanks For All The Fish, Douglas