Re: about.wml

Jordi Mallach dijo:

> Antoni ha enviat algunes correccions, i amb algunes no estic d'acord /
> segur. Concretament:
>
> Plural de CD? La pàgina té ara mateix "CDs". Antoni diu "CD" a seques
> (mireu el link "Quant a" en la web).
> Plural de Sistema Operatiu? Ara està "SOs", Antoni diu "SO".
> Ivan va ficar "500Mo", que és correcte, Antoni diu "500Mb".

en català -com en castellà- les sigles no tenen plural. Això és almenys el
que diu la gramàtica normativa. També ho diu la guia d'estil de softcatalà:

"En català, les sigles no tenen plural; l'article que les precedix estableix
si s'estan utilitzant en singular o en plural. Per tant, no direm "els
CD-ROMs", ni "els PC's", sinó simplement "els CD-ROM" i "els PC"."

A mi en canvi m'agrada posar-les i mai no ho corregiria... depen doncs de
si en aquest cas volem ajustar-nos a la norma o no... en tot cas, triem la
que triem, no és gens greu (tot i que estaria bé que en fixessim un unic
criteri, que el queda malament es trobar algunes amb plural i d'altres
sense).

> I canvis en al conjugació dels verbs: funcione->funcioni, que no he
> aplicat.

evidentment aquest canvi no cal: les formes valencianes de la conjugació
són completament estàndards.

salutacions,

m.

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux sid
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com