Re: Petit recull de guia v0.3

A Dissabte 06 Octubre 2001 23:35, Matt Bonner va escriure:
> Hola altre cop,

> Aquest depen del context.  El més probable m'imagino que és alternatiu

Crec que si

> No ha dit algu que tots aquest d'arranc han de ser arrencada?

D'aquests en faré un recull en un correu per habeure com ho deixem doncs jo
creia que així s'aclaria el tema però sembla que no.

> Voto per màquina.

Caram

> M'agrada més ordre.  El podria dir en una conversa sense vergonya. :-)

> Cap d'aquests em convenc..

Doncs controlador queda ben guay

> Si pots dir programari en lloc de software, pots dir microprogramari en
> lloc de firmware. :-)

Semblaria llògic però tot i que personalment he acceptat programari i els
diferents programes, firmware sembla força més aclaridor.

> Serà perquè som ambdos guiris, pero m'agrada més la sugerencia del
> Steve que cap altre: versions incrementals

Jo aquí estic obert al que es decideixi.

> Segons softcatala: reiniciar

Ja auí be la meva discrepància amb arrancar. Reiniciciar el que? O deixem per
suposat o ho aclarim de totes, totes.

> reiniciant o reinici, segons si és participi o gerundi.

> (en el sentit de l'usuari)

> Ve l'expressió original en angles d'alguna llei (romana?) que no es
> podia pegar la dona amb un branc mes gros del polze.  O aixo em diuen
> almenys. Si és cert, quasi millor seguir amb "heurisme"

> Algu va dir ranura...

Ep! Nois buscant ranura a un dicionari del IDC som trobat <ranura
d'expansió>, exàctament el que busquem.

> Il.legal!!  X Window System, si us plau..

Pot ser se m'ha escapat.

> adéu,
> Mateu

> NEW from Yahoo! GeoCities - quick and easy web site hosting, just
> $8.95/month. http://geocities.yahoo.com/ps/info1

- --

   Sort

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.10  -  XFree86 4.1.0-7

- -