Re: [TR] hardware.sgml acabat segons el recull

El Sat, Oct 06, 2001 at 01:02:03AM +0200, Antoni Bella deia:

>   Com ja el tenia quasi acabat no m'ha costat gaire fe-ne un repas i aqu? us
> el presento. Sols us aclareixo que hi ha un detall que no he volgut canviar
> fins a no comentar-lo tot i que ja ho habiem aclarit en una traducci?
> anterior:
>
> FAQ = PMF
> Aix? sols seria cert quan aquestes preguntes m?s freq?ents han estat
> traduides pel que suggereixo que de no ser aix? ens limitem a deixar el nom
> original que sol fer refer?ncia al t?tol del document.
> HOWTO = COM
> Un  altre tant del mateix. :-)

El que dius sembla lògic, peo el meus dubtes són:
- Com sabem quins faqs/howtos estan traduïts i quins no?.
- Que passa si després de penjar el document es tradueixen més documents ?.

Seria més fàcil deixar-ho tot en anglès o potser millor, en català,
encara que la traducció estigui pendent.

Ho dic perquè si la gent se'n refia de que els documents que citem en
català estan en català i els que citem en anglès no, doncs potser no
miraran documents pensant-se que estan en anglés i resultarà que algú
els ha traduït després del document que els cita... Vull dir que a la
llarga aquest conveni tampoc serà fiable, i no se me n'acud cap que ho sigui...

Què fan amb les traduccions a altres idiomes ?.

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org