Jesteście Państwo najlepsi

Dzień dobry Państwu, witam serdecznie.

Na imię mam Krzysztof. Nazwisko Trybulski. Jestem kolekcjonerem.
Jestem niepełnosprawny.

Przepraszam, że ośmielam się do Państwa pisać aczkolwiek mi na tym zależy.

Bardzo podoba mi się państwa działalność. Dlatego piszę.

Otóż jako kolekcjoner, kolekcjonuję wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe oraz promocyjne od najlepszych firm i instytucji w Polsce i na świecie: smycze, koszulki, długopisy, przypinki oraz inne gadżety reklamowe i promocyjne a także ciekawe materialy w formie papierowej.

Kolekcjonuję gadżety tylko od najlepszych. Dlatego byłbym niezmiernie wdzięczny, szczęśliwy, jeżeli moje zbiory powiększyły by się o materiały od państwa lub z państwem związanymi.

Kolekcjonuję gadżety wszelkiego rodzaju. Bardzo mnie to wciągnęło.

Będę mega wdzięczny jeśli postanowią mi państwo coś wysłać. Nie mam ulubionych gadżetów. Wszystkie są fajne, jeśli są od fajnych ludzi, firm, instytucji.

Będę naprawdę wdzięczny jeśli coś od Państwa otrzymam.

Mój adres do wysyłki to:
Krzysztof Trybulski
ul. Jacka Malczewskiego 20/12
26-609 Radom
654-145-810

Dziękuję i wszystkiego dobrego dla Państwa.

Z pewnością jeśli tylko nadarzy się taka okazja, zapoznam się z państwem bliżej.