Re: Domanda su systemd

Heh. Some advantages to using Google mail in a web browser with
javascript (ick) enabled.

> Sorry, address error.
> --
> Gian Uberto Lauri
> Messaggio inviato da un tablet

Mi sono divertito, anche se sarebbe un po 'incendiaria da tradurre in
questo momento.

(I wonder how well that came through translate.google.com .)

--
Joel Rees

Be careful where you see conspiracy.
Look first in your own heart.