New debian-user-dutch mailinglist?

Hallo,

Ik wou een beetje polsen of er hier mensen zijn die interesse hebben in
een Debian mailinglijst in het Nederlands. Ik heb al een paar mensen die
geinteresseerd zijn, mochten er nog een paar bij komen dan zal ik er een
starten.

Uiteraard is er al NL-ondersteuning via forums en nieuwsgroepen, maar
deze is vaak niet Debian-specifiek. En soms is het toch prettig tussen
soortgenoten te zitten.

Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die geen tijd hebben om
algemene forums en nieuwsgroepen te lezen en beantwoorden, maar nog wel
net tijd hebben om af en toe een Debian-specifieke mailinglist te lezen
met niet zoveel verkeer.

Interesse?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.