instaleren op 486 met 128 mb hd

ik heb een vraag over het instaleren van debian op een 486 met een 128 mb hd. maximaal heb ik drie dimm sloten , voor een totaal van 48 mb geheugen.

kan ik hierop makkelijk debian instaleren en up to date houden? ik wil hem gaan gebruiken als printerserver en evt apache php en mysql
phpmyadmin

ik heb een hardware router voor mijn thuisnetwerkje met (nu) verder alleen windows pc's.

ik heb dus geen router functionaliteit nodig , ook geen ondersteuning voor usb of firewire, exotische randaparatuur of xwindows.

zou ik die gemakkelijk eruit kunnen halen om schijfruimte te besparen?