Re: Yan: LG X130 Sarj olmuyor, BIOS update yapamiyorum.

Cevapları araya/alta yazarsanız konu akışı daha açık olur.

Engin YILMAZ, 20.08.2013:

> Daha oncesinde kalan %x lik miktar sarj oluyor seklinde yaziyordu ama
> hic artmiyordu. Öncesinde de devamli olarak sarjda birakiyordum. Daha
> sonra sarjin hic artmadigini farkedince, fisten cikarip sonuna kadar
> kullandim. Ama PC cok tamir servis filan gordu, hatta ayni sebepten
> servise gitmisti.

Benimki de şu an öyle: %42'de sabit ama sarj oluyor zannediyor.
(Aslında donanım farkında, çünkü şarj ışığı yanıp sönmeyi bırakıp
sabitleniyor.)

Sizinki bitmeye yüz tutmuş, sonuna kadar kullanılınca son darbeyi yemiş.

> Bu problemin aynisini  gondermis oldugum urun destek sayfasindaki
> BIOS guncellemesinin altinda gordum. Bu sorunun cozumune donuk bir
> guncellemeymis sanirsam. Ama gene de yeni pil almak en mantikli cozum
> gibi gorunuyor.

Evet, bence de en iyisi yeni bir pil almak.

(Ya da pil hücrelerini yenileyen yerel şirketleri deneyebilirsiniz.
Eski pilin içindeki hücreleri değiştiriyorlar.  Biraz daha ekonomik
olur.  Ben hiç denemedim ama Google'dan aratıp bulabilirsiniz.  Hâttâ bu
işleri becerebiliyorsanız Çin'den hücreleri getirtip kendiniz yapmanız
da mümkün.)