Yan: Yan: LG X130 Sarj olmuyor, BIOS update yapamiyorum.

>Evet, bence de en iyisi yeni bir pil almak.

Bir arkadas ozelden Winpe ile acip insydeflash ile guncelleyebilirsin dedi. Ben de dediğini yaptim. Fakat BIOS ile ilgili olmadigini gordum ve en azindan merakim gecti. Sorun yuksek ihtimal pilden gorunuyor.

>(Ya da pil hücrelerini yenileyen yerel şirketleri deneyebilirsiniz.
>Eski pilin içindeki hücreleri değiştiriyorlar.  Biraz daha ekonomik
>olur.  Ben hiç denemedim ama Google'dan aratıp bulabilirsiniz.  Hâttâ bu
>işleri becerebiliyorsanız Çin'den hücreleri getirtip kendiniz yapmanız
>da mümkün.)

Evet bu dediginiz guzel bir ugras olabilir. Konu debian listesinin amaci disina cikmaya basladigi icin bundan sonra bir gelisme olursa size ozelden bildiririm.