Re: Wireless kurulum desteği

Merhaba yeniden,

Özellikle "firmware-iwlwifi" paketinin yüklü olduğuna emin misiniz acaba? Gözünüzden kaçmış olabilir çünkü şu aşağıdaki adrese bakarsanız aynı hatayı bu paketi kurmadığı için almışlar.

http://doctus.org/showthread.php?t=50676

firmware-iwlwifi paketini yüklemek için "squeeze main contrib non-free" depolarının da aktif olması gerekiyor. Yani

/etc/apt/sources.list dosyası içerisinde

deb http://ftp.de.debian.org/debian/ squeeze main contrib non-free
deb-src http://ftp.de.debian.org/debian/ squeeze main contrib non-free

depolarıda görünmeli (başında # işareti varsa kaldırın). Sonra sudo yüklenmişse;

sudo apt-get update
sudo apt-get install firmware-iwlwifi

Sudo kullanmıyorsanız da:

su
apt-get update
apt-get install firmware-iwlwifi

dediğinizde aynı yolla ya da belki fazladan bir şey yapmanıza gerek kalmadan wireless'ınızı kullanabilmeniz lazım.

21-04-2011 16:20, Mehmet AK yazmış:
Selam . aşağıda en son sonuçlar mevcut

mehmetak:/home/mehmet# modprobe iwlagn
mehmetak:/home/mehmet# iwconfig
lo no wireless extensions.

eth0 no wireless extensions.

wlan0 IEEE 802.11bg ESSID:off/any
Mode:Managed Access Point: Not-Associated Tx-Power=0 dBm
Retry long limit:7 RTS thr:off Fragment thr:off
Encryption key:off
Power Management:off
pan0 no wireless extensions.

vboxnet0 no wireless extensions.

mehmetak:/home/mehmet# ifconfig wlan0 up
SIOCSIFFLAGS: Böyle bir dosya ya da dizin yok