Re: virtualBox kurulum hakkında yardım isteği

16/04/2011 13:06, Mehmet AK yazmış:
> kernel headers paketini kurmak istediğimde şöyle bir hata mesajı
> alıyorum malesef :(
>
> mehmetak:/home/mehmet# apt-get install linux-headers-$(uname -r)
> Reading package lists... Done
> Building dependency tree
> Reading state information... Done
> E: Unable to locate package linux-headers-2.6.32-bpo.5-amd64
> E: Couldn't find any package by regex 'linux-headers-2.6.32-bpo.5-amd64'
> mehmetak:/home/mehmet#  ;

"bpo" gördüğümde aklıma backports.org geliyor. Aratınca Debian eski
kararlı sürümü olan lenny için hazırlınamış olan backports paketleri
geldi. Arkadaş Lenny ve resmi depolar yanında backports.org deposunu
kullanıyor sanırım.

Lenny kullanmak yerine Squeeze karalı sürümüne terfi edip depodan güncel
bir Virtualbox sürümü kurabilirsiniz. işiniz daha kolay olur.

--
Gökşin Akdeniz (Gökşin Akdeniz) <goksin.akdeniz@gmail.com>
Anahtar parmakizi = FE10 8C14 A144 4FDE BE18  D5E3 E758 F49A 8A5D F8AE