RE: virtualBox kurulum hakkında yardım isteği

Selam .

lenny den Squeze upgrade yapmıştım ve Grub açılışına liste olarak en başta eski sürüm geliyormuş dikkat etmemiştim. Upgrade edilen çekirdek üzerinden açılınca virtualbox kullanmaya başladım.

Yılın Acemi Debian cısı olarak ilan ediyorum kendimi

bir arkadaşın lenova notebook üzerine debian kurdum. wireless ayarları için gerekli olan programları yükledim

donanımsal olarak wireless ışığı açık olmasına rağmen yazılımda offline görünüyor.

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

Allah işlerinizde kolaylıklar versin

İyi çalışmalar