Re: virtualBox kurulum hakkında yardım isteği

On Sat, Apr 16, 2011 at 11:58:02 +0300, Mehmet AK wrote:
> http://www.virtualbox.org/wiki/Linux_Downloads
> burada ki yönergeleri uyguladım .

Debian içerisinde virtualbox hali hazırda gelmekte, resmi paketleri kurarak
virtualbox'a sahip olabilirsiniz.

Ayrıca kullandığınız çekirden backport depolarına ait. Lenny için
virtualbox backport depolarında da bulunuyor fakat denemedim. Kernel
headerlerini halledebilirseniz sorun yaşamazsınız.

Virtualbox'u Debian depolarından kurmak için: virtualbox-ose paketini
yüklemeniz yeterli olacaktır. Bunu yaparken daha önce kurduğunuz virtualbox
paketlerini kaldırmayı unutmayın.

--
  .''`.    Debian GNU/Linux
 :  :' :   Onur Aslan