Re: Notebook ' ta debian i

Hilmi Taha, 22.12.2010 tarihinde şöyle yazmış:

> 2. İhtiyacınız olan depoları seçip eklemelisiniz. (synaptic üzerinden veya
> doğrudan /etc/apt/sources.list düzenleyerek)

Ben ftp.tr.debian.org'daki depoları kullanıyorum.  Memnunum.  Örneğin
lenny kullanıyorsanız şu satırları /etc/apt/sources.list dosyasına
koyabilirsiniz:

deb http://ftp.tr.debian.org/debian/ lenny main contrib non-free
deb-src http://ftp.tr.debian.org/debian/ lenny main contrib non-free

(/etc/apt/sources.list dosyasındaki diğer satırların başına # koyup
devredışı bırakabilirsiniz.)