From: leoman@leoman.gen.tr
Date: Mon, 20 Dec 2010 12:07:48 +0200
Subject: Re: Notebook ' ta debian için bir partion ayırdım. işletim sistemi win7 ve net install ile kurmak istediğim de installasyon cd sini istiyor.
To: ak.mehmet@windowslive.com
CC: debian-user-turkish@lists.debian.org

Merhabalar,

Net-install cd'leri base işletim sistemini cd'den geri kalan diğer paketleri ise internetteki repo'lardan indirerek tamamlayan bir kurulum metodudur.
Dilerseniz USB disk ile kurulum da yapabilirsiniz.  [1]

CD ile olan probleminiz tam olarak nedir? Neden farklı bir yöntem ile kurulum yapmak istiyorsunuz?

[1] http://wiki.debian.org/BootUsb

Levent YALCIN
System Administrator