Re: Fwd: ÖNEMLİ

Tolun Bey,

Spam spamdir.Icerigi onemli diye hos gorulmesi beklenemez.
Sizin spam olayina karsi olusunuz biraz degisik; hem karsiyim, hem
birtane de ben gondereyim diyorsunuz?? Neyse ...

Yanliz spam sorunu icin mail listesini yonetenlerin cok fazla bir sey
yapma sansi yok. Bir suredir tum debian listelerine benzer mailler
geliyor, sadece debian-user-turkish'e degil. Bunda liste
kullanicilarinin bireysel mail guvenligine gosterdikleri onem daha
belirleyici bence. Bahsettiginiz diger spamlerin gonderenini muhatap
olarak alamiyoruz, cunku kim olduklari belli degil, ama liste
kullanicisi olan birinin spam gondermesi baska bir durum,en azindan bunu
engelleyebiliriz(Birileri birseyler yapsin demissiniz ya , ona
istinaden ...) .

Listelere uyeler disinda da mail atilmasi durumu oldugu surece, spam
konusunda cok fazla birsey yapilamayacaktir.

Ozgur Eroglu