Re: ÖNEMLİ

Bir debian'ci nereye nasil mail atacagini, nereye ne yazacagini bilen
insandir. Lutfen listeleri bir debian'ciya yarasir bir sekilde kullanalim.

Cunku mail listelerimizin bir kontroloru yok ve uyelerin kendilerini
kontrol edebilen insanlar olduguna inaniliyor.

Sizlerden ricam, birini uyarirken, karsiyi kiskirtacak sekilde uyarida
bulunmamaniz.. Cunku tersi olunca belki ayni kisi, belki farkli kisi sirf
sinirlendigi icin haraketlerine devam edebiliyor veya bazen asirisina
kacabiliyor.

Bu nedenle sade ve olumlu cumlelerden olusan uyarilarimizi yapalim diye
dusunuyor ve siz degerli liste sakinlerinden de bu ricada bulunuyorum.
Duyarli arkadaslara simdiden tesekkurler.

Saygilar, sevgiler.

--
Ozgur Karatas
E&E Engineer