Re: Fwd: ÖNEMLİ

Aynen Katiliyorum... Lutfen bu mail listesine spam gondermeyelim/gondertmeyelim!!!

Akliniz mi karisti...

Acikliyayim...

Bu mail listesinden listenin iceriginden cok spam yagiyor... Biri de bizden olsun dedim... Hem ulke bilincini biraz daha artirmakla alakali olan O mail i gonderdim... En azindan "atesli gecelerde sizi bekliyorum..." gibi sacma sapik mailler yollamiyorum...

Nasil mi ornek vereyim suan enaz 4dagitimin 5adet mail listesine uyeyim... ancak hic birinde bir tane bilemi spam olmaz... yok... yok kardesim iste yok... Ama bu mail listesinden ne hikmetse onceden saganakla baslayan ve arkasindan kar yagisi ve doluya donen bir spam yagmuru aliyoruz... Nedir bu kimilerin spam gondermeye/gondertmeye izin mi veriyor da(ki kusuruma bakmayin artik boyle dusunuyorum(liste kurallari filan hikaye geliyor bana))  boylesi yagislari aliyoruz....

Yani artik birileri birseyler yapsada artik... onumuze baksak...

Ya bu mail listesini adam gibi yonetirsiniz yada boyle seylerin olmasina da laf etmezsiniz...;)
(Syn ROKTAS alinmasin ben genel olarak konusuyorum(Artik bu isin yonetimi varsa yonetime felsefesi varsa felsefesine ...))

Duyarliliginizdan ve anlayisinizdan(umarim anlasilmisimdir) dolayi Hepinize saygi ve sevgilerimi sunuyorum...

Hepimize spamsiz gunler diliyorum...insallah(ki artik insallah/masaallah lara kaldi sanirim isimiz(Not:Allah a inanmayan biriside degilim))...

05.02.2008 tarihinde Evren Banger <evrenb@gmail.com> yazmış:
aynen katılıyorum spamcılık yapmayalım.