intel wireless sorunu

merhabalar
intel 3945 wireless kartı olan laptopuma debian kurdum. Aşağıdaki sayfada anlattığı 2. yol ile (paketleri indirip dpkg -i *.deb ile) kartımı tanıttım ve çalıştı. Lakin birkaç saat sonra bilgisayarımı kapatıp tekrar açtığımda kartı görmesine rağmen bir türlü çalıştırıp modemime bağlanamadım. Debian da henüz yeniyim. Daha önce Pardus kullanmıştım ve bu işler otomatik oluyordu. O yüzden bu konuda ne bir bilgim nede bir fikrim var. Bu konuda bilgisi olan bir arkadaş yardım ederse sevinirim. Teşekkürler.

"http://www.debianturkiye.org/debian/makeleler/debian-intel-prowireless-kartinin-tanitimi.html"

cihan