/var/www ile veritabanlarını bir komutla nasıl yedeklerim.

  Merhaba, tek bir script ile veritabanını yedek
almak ve bu yedek.sql dosyasi ile birlikte, butun
/var/www altindaki dizinleri yedeklemek istiyorum.

  Bunun yanı sıra, web dizinini yedekleyebilmek
için; USB bağlantılı, taşınabilir disk almayı
planlıyorum. Bana  Debian Sarge 3.1 uyumlu,
bildiğiniz, ortalama fiyat ve kalitede bir marka
model söyleyebilir misiniz.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da