Re: Yanıt: Re: mail listesinden çıkmak

Kesin artik ya ben yazacagimi yazdim siktiniz. İsimiz gucumuz yok sizinle mi ugrasicaz. Ben son sozlerimi soyledim buraya. Tolun denen kisiyi madur etmissem kusura bakmasin ozur dilerim dedim. Bu konuda da samimiyim.  Listeden de sildiririm kendi yazilarimi silerlerse tabi. Bunun disinda bisey yapamam. 2 soru sorduk alti ustu bu ne ahlaksizlik? Ama olay baska sekilde degisirse ben 2 kisiden davaci olacagim onlarda benden olsunlar.  Daha yapacagim bi sey yok. Alti ustu bi gerizekali dedik bi de muhatap alirsan serefsizsin dedik. Bunun karsiliginda anama sulaleme kufur isittim. Kendisi etmediyse bile arkadasi sicradi uzerime Uste de adimla soyadimla rezil oldum. Yeter artik kimsiniz ya siz ne saniyorsunuz kendinizi?

Ben hatami kabul ediyorum arkadas. Gerizekali dedim ve kabul ediyorum. Bir de sersem dedim ben ozur dilerim ok? okaratas kabul etmiyormus etmesin. Okaratas da bana kafasiz demek istedi onunla odestik. Digerine de orantisiz sekilde gerizekali dedim kaldi ki aslinda soyle demistim evet simdi ben sana g.zekali diyorum o da bana diyor (okaratas) ben o'nu muhatap almayacaksam sikiyorsa sende benim g.zekali lafimi muhatap alma seklinde konustum. Yani acik acik da gerizekali demedim evet dedim ama hadi diyorum muhatap olunmayacaksa olma da gorelim anlaminda bir sozcuktu.

Ben yazacagimi yazdim sayfari print ettim. Bundan sonra ilgilendirmez beni ha bir de o mesajlari sildirmeye calisacagim ama basarili olamazsam bisey yapamam. Bunun disinda ben listeden cikiyorum. Bu sacma yerden mesaj almak istemiyorum. Burada saatlerimi harcayamam. Bulastik bir kere bu rezillige ben kendi adima geri aldim tukurdugumu yaladim. Daha bisey yapamam. mevcut yazilar konusunda rezil olma durumu varsa bende madur oldum. Bana agir kufredildi. Ben yargi onune ciksam bana kufredenlere de biz dava acariz. Ve en azindan o Tamer Sahin denen adam kesin ceza alir. g.zekali ve yapmazsan serefsizsin ile acik acik o... cocugu arasinda cok fark var. cin olmadan adam carpmayin lutfen.

O isikli tabelayi astiririm onun yakasina. Sonra da o tabela ile dolastirirlar onu. Aklinizi basiniza alin. Ben gidiyorum buradan Tolun sozunu tuttu ve listeyi alakadar etmeyen konuyu yazmiyor. Kendisi tebrik ederim. Ama onun yerine cikiyor bir adam ana avrat kufrediyor. Ben adli olaya bulastigim anda buradan en az 3-4 kisiyi savciliga cagirttirim. Bu tip aptalliklar ile zaman kaybettirmeyin bana. (Tolun disinda adamlar) bana kufrederseniz yaniniza birakmam. Bana gerizekali lafini ima ederseniz yine yaniniza kalmaz cevap veririm kim olsa verir. Ama Tolun olayi ayri. Tolun iyi olmayan bir uslup kullandi ve bende cok daha kotusunu kullandim. Fark bu. Ama onun disinda kalanlar karsisinda haksiz degilim. Kimse istemez zekasina hakareti kimse istemez babasina anasina kufru. Bunlari odetirim ilgili kisilere. Oyle oturup da sessiz kalacagimi sanmayin. Bu isler oyle listeyi rahatsiz etme demekle olmuyor. Ben burada kendi kendime monolog yapior degilim bana edilen kufurlere filan cevap veriyorum ama artik vermeyecegim.

On 4/19/07, Engin YILMAZ <yilmaz_engin@yahoo.com> wrote:
mail grubu, seviyesiz degil ancak, herkeze acik
oldugu icin; seviyesiz insanlar o hale getirebiliyor.