Re: /var/www ile veritabanlarını bir komutla nasıl yedeklerim.

Selam,
http://reoback.sourceforge.net/

bunu kullaniyorum, bir arkadasim tavsiye etmisti, bir sorun gormedim bugune kadar.

On 4/19/07, Engin YILMAZ <yilmaz_engin@yahoo.com> wrote:
  Merhaba, tek bir script ile veritabanını yedek
almak ve bu yedek.sql dosyasi ile birlikte, butun
/var/www altindaki dizinleri yedeklemek istiyorum.

  Bunun yanı sıra, web dizinini yedekleyebilmek
için; USB bağlantılı, taşınabilir disk almayı
planlıyorum. Bana  Debian Sarge 3.1 uyumlu,
bildiğiniz, ortalama fiyat ve kalitede bir marka
model söyleyebilir misiniz.