Re: Debian GNU/Linux 4.0 duyuruldu

roktas yazmış:
* Emre KARAOĞLU [2007-04-09 15:02:51+0300]

Aslında çok da araştıramadım henüz ama, sarge 3.1 iken Etch'in 4.0
olmasının sebebi nedir acaba? Daha doğru bir soru şekliyle; ciddi bir
atılım mı oldu Etch'de 4.0 olmayı haketti?

2005'de Sarge'ın duyurulmasını takiben yapılan tartışmalarda minör sürüm
numaraları yerine majörlerle devam edilme konusunda bir tür görüş birliğine
varıldı.  İlgili tartışma için bk.:

    http://lists.debian.org/debian-devel/2005/07/msg00292.html

benim sorumda şu olacak şimdi:

ben sarge ile başladım debian kullanmaya. sarge içinde 3.0 dan 3.1r5 e kadar upgradelerde sorun yaşamadım hiç. production sunucularımda bile. 3-4 deneme yaptım. 3.1r5 den 4 e geçişte sorun yaşamadım hiç. production sunucularımda da hemen bu yüklemeyi yapabilirmiyim? yapmalıyım? ne tavsiye edersiniz?