Re: Debian GNU/Linux 4.0 duyuruldu

Selamlar,

Aslında çok da araştıramadım henüz ama, sarge 3.1 iken Etch'in 4.0 olmasının sebebi nedir acaba? Daha doğru bir soru şekliyle; ciddi bir atılım mı oldu Etch'de 4.0 olmayı haketti?

Ayrıca unutmadan, tüm Debian milletinin insanlarına hayırlı olsun :) Sarge duyurulduğunda ilk duyuru Selçuk Erdem'den gelmişti, Bu sefer R.Oktaş hızlı davrandı, inşallah bir sonrakiler bize de nasip olabilir :D

Sevgiyle...

--
Emre KARAOĞLU                  : Emre KARAOĞLU
İstanbul Teknik Üniversitesi   : Istanbul Technical University

E-Mail: emre@uzem.itu.edu.tr
Tel: +90 (212) 285 71 88 / 15
Fax: +90 (212) 285 71 88 / 5