Re: Debian.org.tr Hakkinda

Merhaba,

Bir DNS problemi yaşadığımızı farkettik. Normalde ns1.linux.org.tr makinesi 3.
dns olarak girilmiş olmasına rağmen, bazı yerler gidip o makineye soruyor ve
yanlış yanıt alıyor. ns1.linux.org.tr ile aradaki senkronizasyonları yapmamız
gerekiyor.

Dnsleri değiştirdim, yarından itibaren aktif olması lazım (nic.tr sabah 06'da
reload ediyor dnsleri).

Drupal'ın kullandığımız versiyonu ile php5 uyumsuzlukları yüzünden çok basit
bir drupal teması (tamamen metin tabanlı) kullanıyoruz. Herkes gibi biz de
sitenin daha işlevsel olmasını arzu ediyoruz ve olasılıkla liste üyeleri
arasında birlikte bir şeyler yapabilme konularında somut anlamda en deneyimli
kişiler arasında yer alıyoruz. Bu konuyu ilk olarak dert edenlerden olduğumuz
için bir şekilde iş bize kaldı, bugüne kadar yaptık ettik. Bu anlamda şu anda
bir şekilde yönetimi bizde, dolayısıyla bir şeyler yanlış çalışıyorsa
elbette "yöneticiler"in de bunda payı var. Önümüzdeki günlerde bir açık
oturum düzenleyip sitede neler yapılabileceği konusunda fikir alışverişinde
bulunmaya çalışacağız. Bunun şekli ve zamanı konusunda ikinci bir duyuru
göndereceğim.

"Yönetici" grubuna yönelik bu tür tartışmaları defalarca yaşamış biri olarak,
eleştiri ve öneriler konusunda hiç bir sıkıntı yaşamıyorum, zira zaten
herkesten çok ya da en azından herkes kadar çok istiyorum sitenin daha
faydalı bir hale gelmesini.

selamlar,