Re: Debian.org.tr

Toplamda 3 kişiden yardım talebine olumlu yanıt geldi.

Drupal iyi bir alternatif gibi duruyor. Hazır bu işle uğraşıyorken, tasarım
anlamında da az da olsa yardım edebilecek birileri var mı? Tamamen hazır bir
tema kullanmak yerine bir iki özelleştirme yapabilsek iyi olurdu.

Drupal versiyonunu öğrenemedim henüz, Serdar sen bunu öğrenip yazar mısın?

murat,