Re: Debian.org.tr Hakkinda

* okay Padak [2006-12-20 18:29:02+0200]
> Keşke vaktiniz olsaydı... bizde yapılaşmanın mantığını
> anlardık... ama grub olmayıncada malum bakıyorsunuz ki hizmet vermeyen

Benim kıymetli fikirlerimi beklemenize gerek yok elbette, aynı çizgide
değilsek buyurun kendi çizginizdeki insanlarla yapılaşın, bunu samimi
söylüyorum.  Ben fikrimi belirtir geçerim.  Bu listede "yapılaşma" konusu
daha önce konuşuldu.  Arşivlerden açıp okumaya üşeniyorsanız yeni baştan
girecek değilim bu konuya.

> bir site... ayrıca kolay gelsin, umarım yakın zamanda hizmet veren bir
> debian.org.tr'miz olur...
>
> özür dilerim istediğim anlamı katamadım, engellenme kelimesini şöyle
> değiştirelim :
>
> string engelleme;
>
> engelleme=ortada yanlış olan ne var ki ; şuan bırakın uzun zamandır

Latifeyi tam anlamadım ama...  "Ortada yanlış olan ne var ki?" mi dedim
ben?  Bu mudur kastınız?  "Eleştiri yaparken kantarın topuzunu
kaçırmayalım" demekle bunu demek arasında fark var.

> güncellenmemiş veya dizaynından bıkılmış ve değiştirilmesi gereken
> bir tasarım, şuan site malesef açılmıyor... Ne zaman düzeltileceğide
> belirsiz gibi...

Ne denilmesini bekliyorsunuz?  Açılış tarihi mi gerekiyor?