Re: çift kay?tlar? bulma

merhaba

bu dbf  dosya içinde tablolar varsa ve bu tablolar arasında ilişkiler kurulmuşsa bunu yapan programın kaynak kodu olmadan çözmek zor olur sanıyorum. eğerki bu db hakkında yeterli bilginiz varsa biraz uğraşarak çözebilirsiniz. sonuçta tablolar arası bağlatıları mutlaka bilmek gerek. bu bağlantı bilinirse evvelki postadaki çözümü uygulayabilirsiniz.

herkese kolay gele

Zeki Çatav yazmış: