Re: çift kayıtları bulma

Pzt, 2006-07-03 tarihinde 22:04 +0300 saatinde, Timu EREN yazdı:

> dbf dosya biçimi nasıldır ve hangi uygulamalar tarafından işlenir bilemiyorum
> ancak eğer dosyanızı csv dosya biçimine çevirebilirseniz ve ilgili
> değişkenlerin her biri tek bir satırda ise; ("a","b","c" gibi)
> cat sizindosyanız.csv | uniq komutunu kullanabilirsiniz.

Merhaba,
Dosya eklentisi olarak .dbf eski dbase adlı veri tabanı programının
eklentisidir. Hemen her türlü veri tabanı programı tarafından ve hesap
tablosu yazılımlarınca açılabilir ve istenen forma çevirmekte bu nedenle
kolaydır.
Yöntemi denedim işe yarıyor ancak takıldığım bir nokta olduğunu fark
ettim. Değişkenlerden sadece ilki veya ilk 3-4 adedine bakarak aynı
ayıklama işlemini yapmak mümkün müdür?
Teşekkürler.
İyi çalışmalar.

--