Re: modprobe sorunu

Merhaba,

Fan sorununuzla modprobe 'un alakası olamaz ve inanın o paketi silmek
istemezsiniz ne olduğunu bilseniz.. Sorununuz büyük ihtimalle modprobe
ile değil; modprobe'un sisteminize bağladığı bir modülle ilgili.. Linux
çekirdeği modüler bir yapıda olduğu için işinize yarayacak işlevleri
tak-çıkar yöntemiyle kullanabiliyorsunuz. modprobe da bu parçaları takıp
çıkaran araç aslında...

--
Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org