RE: proftp hakkinda bir soru daha ;)

Selamlar,

1. dizinlere hapis için proftpd.conf içerisine, eğer GROUP grubunu hapis etmek istersen

DefaultRoot                     GROUP

şekilde, yada tüm sistemdeki userları hapsetmek istersen sadece ~ yazman yeterli, proftpd yi restart etmeyi unutma.

2. dizin boyutlarını KOTA vererek yapabilirsin sadece, bununda kurulumu biraz zahmetli olabilir, öncelikle fstab üzerinden kotalamak istediğin partition için kota tanımı açman gerek, ardından kota kontrolünü çalıştırman gerek, son olarak edquota –u USERNAME ile userlar için kota vermen gerek... Bunun için detaylı bir döküman bulman daha iyi olacaktır...

http://my.ksu.edu.tr/~alicayli/?page_id=44

adresinde güzel bir anlatım görüyorum, deneyebilirsin...

kolay gelsin.

--

SadeceHosting.Com

Selçuk SARAÇ