Re: klavye sorunu

* Recai Oktaş [2006-01-16 11:26:11+0200]
> * Evren Banger [2006-01-16 10:35:38+0200]

> Erçin çözümü vermiş.  Bu mesele çok karışık hâle geldi, görünenden daha
> fazla karşıklıklar var.  Vakit darlığından bakamamıştım, bayramda fırsat
> bulup üzerinde çalıştım ve bir hata bildiriminde bulundum: #348027.  Bu
> raporun durumunu aşağıdaki iletiyle takip edebilirsiniz:
>
>     http://lists.debian.org/debian-x/2006/01/msg00647.html

Bilgi olması için yazıyorum.  Bu hataya[1] ilişkin çözüm Denis Barbier'nin
yardımıyla dün itibarıyla Debian X.Org svn trunk'ında yerini aldı.  Bir
sonraki X paketleri bu düzeltmelerle gelecektir.  Variant olarak 'q' veya
'tr_q' kullanılacak olursa durumu idare ediyoruz da yukarıdaki gibi 'tr'
kullanılırsa bir şey yapamayız tabii... :-)

[1] http://bugs.debian.org/348027