proftp hakkinda bir soru daha ;)

merhaba,
/home dizini altinda ftp1, ftp2, ftp3, ftp4 .... gibi birkac klasor olusturup daha sonra:
useradd komutuyla
useradd -d /home/ftp1 ftp1 -p ftp1
useradd -d /home/ftp2 ftp2 -p ftp2
.
.
.
ile yeni kullanicilar ve bu kullanicilara passwordler olusturdum.
bu userlarin her biriyle ayri ayri proftp'ye baglanabilmek, fakat bu kullanicilari home dizinlerine [ftp1 ya da ftp2 ya da ... seklinde] hapsetmek ve bu home dizinleri altinda onlara sinirsiz yetki vermek istiyorum. [bu dizin altinda istedikleri herseyi yapabilsinler.]
fakat dizin boyutu olarak ise bu kullanicilara 10 mb'lik kota koymak istiyorum. ;)
cook sey istiyorum farkindayim ama ingilizce dokuman beni asiyor biraz ve bu konuda turkce kaynak yok.
yardimci olursaniz sevinirim ;)