Re: performance

Real-time'dan anladiginiz nedir?

Windows (masasutunde kullanilmayan bazi surumlerini saymazsak) real-time
degildir. Ama Linux'u kolaylikla real-time isletim sistemine
cevirebilirsiniz. Su linki inceleyin:
http://www.rtai.org/

Ornegin biz hard real-time gerektiren bir donanim kontrol isinde Linux
cekirdegi kullaniyoruz. Windows kullanan rakiplerimiz bunu yapamadiklari
icin araya, ek maliyet getiren elektronik bazi bilesenler koyarak ayni
isi yapabiliyorlar.