Re: Ubuntu paketleri Debian icin!

Büyük ihtimalle çıkmayacaktır ama neticede başka bir dağıtımın paketlerini kullanmak istiyorsunuz. Bu nedenle problem olabilir. Siz söyleyince merak edip baktım. Evince'in GNOME FTP'sindeki son sürümü 0.5.0... Debian depolarındaki sürümü ise 0.4.0... Ancak bu haliyle bile son derece yeterli ve iyi çalışıyor...

Navid yazmış:

Merhabalar

Evince son versiyonun kurmak istedim, ama Debian paketleri çok eski!
Ubuntu paketlerini Debianda Kullansam bir sorun çikabilir mi?

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1