Re: Debian Server (Acil Yardım)

Merhaba;

Tonguç Beyin de işaret ettiği gibi terminal server kurmak istiyorsunuz
gibi görünüyor. Ancak eğer elinizde bolca eski ama disksiz makine yoksa
bana terminal server kavramı sacma geliyor. Pc'ler oldukca ucuzladı ve
Ortak bir harddisk alanı için terminal server kurmak gerekmez. Her pc
kendi firefox'unu çalıştırır ama herkesin kişisel dosyaları server'da durur.

Hot swap özellikli diski olan pekçok makinemiz var hepsinde de
linux(redhat) yüklü, debian'da da bir sorun çıkacağını zannetmiyorum.

Saygılarımla, İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN