nvidia-kernel sorunu ?

merhaba,
[bunu daha once de sormustum fakat yanit alamamistim.]
kernelin eski bir surumu icin varolan nvidia kerneli yeni surum icin degistirmek [ya da degistirmem] mumkun mu ?
nvidia-kernel en son 2.6.14-2 kerneli icin var gozukuyo suan?
peki ben 2.6.15-rc5 ya da 2.6.15-rc7 kurarsam ne olcak ? grafik kartini suan itibariyle tanitamayacak miyim ?
son stable kernel [2.6.15] ya da testing kerneller'in nvidia sorununu nasil cozebilirim ?