Re: Yazdirma

Recai Oktas yazmış:

>Merhaba,
>
>* Navid [2006-01-04 23:49:54+0330]

>Bunun bircok yontemi var.  Komut satiri en hizlisidir muhtemelen[1].  Once
>CUPS'da ontanimli yazicinin ayarlandigina emin olun (buyuk olasilikla
>oyledir zaten).  Sonrasi:
>
>    $ sudo apt-get install cupsys-client
>    $ lp -o page-even=even dosya
>    $ lp -o page-even=odd dosya
>
>[1] Alternatif olarak gtklp, kdeprint gibi grafik arayuzleri de cift/tek
>    ayrimini yapar.

Merhaba

1.ntemine görə  çok teşekkürler, problemimin %80 çözüldü!! şimdi ...
Benin sistemimde  "CUPS" ve "cups-client"  ve "GNOME-cups-manager"
paketlari kurulmuş, ama  "firefox","thunderbird", "'Gedit", yada
"'OpenOffice.org"  gibi programarda  bu "even ve odd"   sisteminden
kullana bilmiyorum yani bunlarin seceneklerindde hec buna ayid
secenekyok!!! . (Şimdi ilkde dosyayi .ps dosyasina  yazdiriyorum ve
ondan sonra "lp -o page...."  den kullaniyorum, bu isi programlarin
kendisinden etmek nasil?!)

2.sŞimdi soruma bir fazla soru! Ben çift sayfalari yazdirdim, şimdi
nasil tek sayfalari son'dan öna yazdirmak olur? --  Bu iş ne için? aidin
bir şey agar dosyanin tek sayfalarin terse yazdirmasam bütün sayfalari
el ile sondan öna siralacayam!!

--
Navid
mail: navid643@gmail.com