Re: Yazdirma

Merhaba,

* Navid [2006-01-04 23:49:54+0330]
>  Linux Altinda büyük bir dosyani yazdimada nasil sayfalari sirasile
> yazdirabilerim? yani ilkde çift sayilari yazdirsin ve ondan sonra tek
> sayili sayfalari yazdira... Şimdi ben bu işi el ile yapiyorum! ama büyük
> bir dosyada bu işi el ile yapmak demeli ki zor ;-)

Bunun bircok yontemi var.  Komut satiri en hizlisidir muhtemelen[1].  Once
CUPS'da ontanimli yazicinin ayarlandigina emin olun (buyuk olasilikla
oyledir zaten).  Sonrasi:

    $ sudo apt-get install cupsys-client
    $ lp -o page-even=even dosya
    $ lp -o page-even=odd dosya

[1] Alternatif olarak gtklp, kdeprint gibi grafik arayuzleri de cift/tek
    ayrimini yapar.