Re: Özgür Yazılım & Açık Kaynak Günleri 2006

2 Yıl önce Ian Murdock geldiğinde katılabilmiştim. Ardından Ian Amcanın gazıyla Debian kullanmaya başlamıştım :) Yaşasıııınnn, bu yıl da Debian'cı olarak (bu sakın ola linuxcu insan tipi tartışmasını körüklemesin :P ) dinleyeceğim kendisini... 2 elim kanda olsa yine de geleceğim..:))

Bu arada şu nevizade olayı'na katılmak isterim ben de fakat İstanbul'a yeni geldim kendilerini bilmem tanımam (listeden anladığım kadarı ile katılmayı istiyorum tabi ki..) Fakat, bu çağrı umarım sadece Azer, Erol, Erhan ve Emre için değildir. (Ben de Emre'yim gerçi üstüme alınsam mı:P )

Son olarak, stand için veya başka bir çalışma için yapabileceğim şeyler varsa yardımcı olmak isterim. Sadece sorunum şu; İngilizce okurum, konuşulanı (çok hızlı olmazsa) anlarım fakat konuşamam :( Yani bana Ian Murdock'ı al içmeye götür demeyin, yanında git iç diyebilirsiniz..:))

Sevgilerimle iyi çalışmalar...

Evren Banger yazmış:

yapalım boyle birsey guzel olur ben ordayım zaten beklerim hepinizi...