Re: dizin kopyalama ?

ben de konu açılmışken birşey sormak istiyorum. bu, dizinin tamamını
indirme olayı her zaman yapılamıyor. en azından bazı sitelerde dizin
indirmeye çalıştığımda, indirdiğim yerde dizini oluşturup içine sadece
index.html yada index.php attığını gördüm. bu durum, dosya izinleri
yada apache'de yapılabilecek bir ayarla mı ilgili?

04.01.2006 tarihinde Nilgün Belma Bugüner <nilgun@belgeler.gen.tr> yazmış: