Re: Özgür Yazılım & Açık Kaynak Günleri 2006

valla özellikle Branden Robinson'un gelmesi çok sevindirici. malum
kendisi şu anda Debian projesi lideri. onunla yapılacak şöyleşi
(bilmiyorum artık bir sunum yapar heralde) güzel olabilir. bu iki
büyük ismin gelmesi de Bilgi Üniversitesi'ndeki dostlarımızın Debian
kullanması ve Debian'a sempati duymalarından kaynaklanıyor heralde.
buradan katılım gösterecek arkadaşlarla birarada olmanın yanında
geçtiğimiz LKD Özgür Yazılım şenliğinde yaptığımız gibi bir stand
açabiliriz(ki geçen şenlik bittiğinde Serdar Aytekin'le kısace
konuşmuştuk bunu). gelen katılımcılara debian'ı anlatırız yine. neyse
daha vakit var ama, böyle birşey yapmayı düşünürsek (konuşmak,hazırlık
yapmak,izin istemek için) çok da geç kalmamak lazım. güzel bir
organizasyon bizi bekliyor :)

04.01.2006 tarihinde Alper KANAT <tunix@raptiye.org> yazmış: