Re: net installer cd lerinden kurulum

selam,

yeni net install cd'si indirseniz de, indirmeseniz de netten bayağı
bir indirme yapacaksınız. yeni net installer indirseniz, xorg'u gnome
2.10, kde 3.4.2'si ve diğer yeni yazılımları indireceksiniz. eski
cd'yi kullansanız güncel  bir sisteminiz olsun diye uzun bir
güncelleme sürecine gireceksiniz. karar sizin ama güncel bir cd
indirip onunla devam etmeniz bana daha iyi olur gibi geliyor. X için
elbette xorg kullanmalısınız. xorg artık depolara iyice yerleşti. bir
net installer indirirseniz,

[apt-get | aptitude] install x-window-system

dediğinizde sisteme xorg kurulacak. yani ekstra birşeyler yapmanıza gerek yok.

bir de etch için yeni debian-installer'ını da kullanabilirsiniz. ben
bir ay kadar önce bir kurulum yaptım bu yeni installer'la. getirdiği
yenilikler burada[1], imajlar da burada[2].

[1] http://www.debian.org/devel/debian-installer/News/2005/20051111
[2] http://www.debian.org/devel/debian-installer/

kolay gelsin.

02.01.2006 tarihinde yaşar tunçez <ytuncez@gmail.com> yazmış: