newbiece soru

Merhaba arkadaşlar,
Proftp yi kurdum. Biraz kurcalayayım dedim. Sonra "init.d" deki "proftp" dosyasını yanlışlıkla sildim. Neyse dedim ben bunu bir daha kurayım dedim. "apt-get remove proftpd" dedim ve bana hata mesaji verdi. Bende bu "proftp" dosyasıni vi'den yarattım kafama göre. Kaldirdim proftp yi. Bir daha "apt-get install proftpd" dedikten sonra kuruldu program. Ama bu " init.d" deki "proftp" dosyasini kurmadı." init.d" nin içinde olması gereken dosya yok. Bende bin deki "proftp" den start veriyorum fakat anlamadım. Biz kurduğumuz bir programı kaldırsak bunların start scriptleri tekrar kurulduğunda yaratılmıyor mu? biraz geç oldu bu yüzden yazı anlaşılmaz olabilir. Teşekkürler.