Re: WebServer kurmak için temel bilgiler

Selamlar,

Öncelikle ben izmirde oturuyorum ve buna ramen bahsettiginiz kadar türkce kaynaga ben oluaşamıyorum ki günde ortalama 12 saatımı ınternette gecırmeme ramen. Evet mail list konusunda haklısınız. Mail listler gercek anlamda kullanıcı dostu ancak kitap konusunda yanı yazılı anlatım konusunda sizlere katılmıyorum cunku piyasada halen daha Kimkorkar serisi gitmekte ve bir cok kitapcıdada Redhat7.2 yi yanında hedıye veren kitaplar satılmakta. Dolayısyla makale bazında ve konu anatımlı türkce kaynaklara gerçekten baya bir ihtiyacımız oldugunu dusunuyorum. En basıtınden Shorewall ayarlarını webminden veya konsoldan nasıl yapıcagınızı gosteren ayrıntılı bır anlatım ıceren bir turkce kaynak bulamadım. ve En saglıklı adres olarak su anda http://rouke.freeasanerd.com/manuals/ adresi gosterliyor.

İyi Çalışmalar
Orçun ERÇORA

Necdet Yücel yazmış:
Selamlar,

Herşeyin Türkçesinin olmadığında haklısınız ama Türkçe kaynak problemi
bahsettiğiniz boyutlarda değil. Hem birçok yerde belgeler, kitaplar var
hem de listeler var. Kim, neyi öğrenmek istiyor da öğrenemiyor
bilemiyorum. "istemeye istemeye windows'a geri dönenler" biraz gayret
gösterseler yeterli olur aslında.
iyi çalışmalar diliyorum.