Re: WebServer kurmak için temel bilgiler

Gerçekten bu düşüncene kalben katılıyorum cunku bircok linuxu merak eden insanın veya kurmaya calısan kişilerin turkce kaynak problemı cok yasadıgını ve sırf konuya hakım olamadıkları yanı sorunlarını cozemedıklerı ıcın ıstemeye ıstemeye windows'a gerı donduklerını bılıyorum. Bence gercekten cok yararlı olur..

İyi Çalışmalar
Orçun ERÇORA

Ozgur Karatas yazmış:
Selam,
birsey daha paylasmak istiyorum. Hatta boyle belgeleri turkceye cevirmek
ve arkadaslarimizin yararina sunmak icin vakti olanlar da olabilir
dusuncesinden yola cikarak bu belgeyi turkceye cevirmeye karar verdim. Su
an bir test makinesi uzerinde kurulumu ve anlatilanlari uyguluyorum.
Bitince sizinle de paylasirim.
iyi calismalar,

---- Nariman Huseynov <h.nariman@gmail.com> demiÅ&#65533; ki:
http://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_sarge
Ä°deal çözüm, herkese teÅ&#65533;ekkürler !

<http://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_sarg>