Re: WebServer kurmak için temel bilgiler

Selamlar,

Herşeyin Türkçesinin olmadığında haklısınız ama Türkçe kaynak problemi
bahsettiğiniz boyutlarda değil. Hem birçok yerde belgeler, kitaplar var
hem de listeler var. Kim, neyi öğrenmek istiyor da öğrenemiyor
bilemiyorum. "istemeye istemeye windows'a geri dönenler" biraz gayret
gösterseler yeterli olur aslında.

iyi çalışmalar diliyorum.

--
Necdet Yücel